Derma Man Face Cream (50 ml)

Derma Man Face Cream er en mild, plejende parfumefri ansigtscreme velegnet til mænd med tør hud. Cremen indeholder sheabutter, E-vitamin og naturlige olier, der efterlader huden blød, lækker og velplejet uden at fedte. 0% parfume - 0% farvestoffer.

Allergi- og miljømærket. 100% vegansk.

Mere info…

  • Astma-Allergi Danmark
  • AllergyCertified
  • Svanemærket
  • Vegan Society
  • A-kolbe
  • Produceret i Danmark

69,95 DKK
Køb på vores webshop www.goodskin.dk

Derma Man Face Cream er en skånsom og plejende parfumefri ansigtscreme velegnet til mænd med tør hud. Cremen indeholder sheabutter og E-vitamin, som er med til at bevare hudens naturlige elasticitet og smidighed, og udsætte ældning af huden. Huden efterlader blød, lækker og velplejet uden at fedte.

Ansigtscremen fra Derma Man er både Svanemærket, AllergyCertified og anbefalet af Asthma Allergy Nordic. Den er uden parfume og farvestoffer og minimerer derved risikoen for allergiske reaktioner og hudirritationer. Og så er den tilmed 100% vegansk.

Derma Man Face Cream kan anvendes som 24 timers creme, både som dagcreme og natcreme.

Derma Man Face Cream er vurderet som et godt valg af Forbrugerrådet Tænk Kemi og har fået ’grøn kolbe’ i Kemiluppen. Se mere på www.kemiluppen.dk.

Læs mere om Derma Man-serien og de øvrige produkter i Dermas hudplejeserie til mænd.

Påfør ansigtscremen i passende mængde, og lad den trænge ind i huden. Ansigtscremen kan bruges dagligt.Vi anbefaler Derma Man Aftershave Balm til at berolige og give fugt til huden efter barbering.

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Ammonium Acryloydimethyltaurate/VP Copolymer, Tocopheryl Acetate, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Saccharide Isomerate, Tocopherol, Sodium Citrate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid

OBS: Der kan være små uoverensstemmelser mellem indholdsdeklarationen på vores hjemmeside og den vare, du som kunde modtager. Dette skyldes, at vi løbende forbedrer indholdet i vores egne varer i forhold til den nyeste viden om ingrediensers betydning for miljø og sundhed.