Vi går fra det, vi kender som wellness, til det, vi kunne kalde well-being. Vi vil have færre quick-fixes, men tager i stedet mere holdbare og meningsfyldte valg. Vi er blevet meget bevidste i vores købsadfærd. Vi vil have det hele: Ingen parfume, ingen unødige kemikalier, ingen kompromiser – bare fuld effekt.”
Julia Lahme, trendforsker, livsstilsekspert & etnolog
Hvorfor er det, at mange af os er trætte af quick-fixes, når det kommer til beauty? Hør her, hvordan vores forhold til skønhedsprodukter er under forandring...
58 % af os vælger de brands, vi deler værdier med. Netop derfor er den grønne dagsorden flyttet ind på badeværelses- hylden...
Frihed til at være dem, vi gerne vil være. No Limits hedder tendensen ifølge Julia Lahme, der netop handler om at have frihed til at være præcis den, vi er...
Derma Eco er helt i tråd med tidens ånd og forbrugerefterspørgslen efter rene, naturlige og bæredygtige beautyprodukter, som giver ren nydelse og ren samvittighed. Med andre ord: Bæredygtig velvære.
Derma Eco - til dig, der går op i økologi, men ikke går ned på effekt